A projekt célja a jogtudatosság és az önérdekérvényesítés fejlesztése a hátrányos helyzetű fiatalok körében, valamint az E-tanodába bevont mentorok társadalmi felelősségvállalásának erősítése. A program az E-tanoda tevékenységének bővítéseként jön létre, és támogatja társadalmi egyenlőség és befogadás előmozdítását, miközben pedagógiai eszközöket fejleszt és eseményeket valósít meg. A célcsoportok az E-tanodán belüli a hátrányos helyzetű mentorált fiatalok, a középiskolás és egyetemista mentorok, valamint akár külső a pedagógusok és partnerintézmények is, akik majd közvetlenül alkalmazzák a projekt eredményeit.
A projekt során tabletop játék, tanári útmutató és online tananyag is készül, amelyek élményszerűen segítik a jogtudatosság és önérdekérvényesítés fejlődését. A legfőbb, Hackathon esemény játékfejlesztési készségek elsajátítását teszi lehetővé, miközben a résztvevők az alapvető jogokról tanulnak. A mentorok számára tréningek, interaktív workshopok és szituációs gyakorlatok erősítik a társadalmi felelősségvállalást és a problémamegoldó készségeket.
A projekt szoros együttműködésben valósul meg partneriskolákkal, tanodákkal és civil szervezetekkel, akik a program eredményeit és módszereit beépítik tevékenységeikbe. Az elkészült eszközök más szervezetek számára is elérhetők lesznek. Az új és megerősített partnerségek, valamint a projektbe épített kapacitásnövelés biztosítják a projekt fenntarthatóságát és további fejlesztési lehetőségeket nyitnak meg.
-
Pályázati kategóriaFejlődésben+ (3. felhívás)
-
Megítélt támogatás19994.00EUR
-
Megvalósítás helyszíneOrszágos
-
Tervezett kezdés2025. 02. 01.
-
Weboldal